Smokin' Lost Fantasy

Random σκέψη της βδομάδας: χάζευα αυτή την ηλιθιότητα, το "Smokin' Aces", το οποίο κατά τα φαινόμενα ήταν η ευκαιρία της μισής τηλεοπτικής αφρόκρεμας για ένα καλοκαιρινό χαρτζιλίκι όσο οι σειρές τους ήταν σε hiatus. Και μπορεί να έχασα μιάμιση ώρα από τη ζωή μου, αλλά υπήρχε μία και μόνο σκηνή που με αντάμοιψε. Ξέρετε πώς όλοι μισούμε τον Jack του Matthew Fox γιατί είναι ένας uptight, self-righteous βλάκας? Και ξέρετε πώς ο αθάνατος Richard Alpert δε θα εμφανιστεί ξανά στο show όσο παίζεται το "Cane" στο CBS, συνεπώς εκμηδενίζοντας τις ελπίδες μας ο Alpert να δολοφονήσει εν ψυχρώ τον σφιχτόκωλο χειρούργο?

Enter "Smokin' Aces"! Στη σκηνή που ο Nestor Cabonell ξεκοιλιάζει τον Matthew Fox έπεσε το χειροκρότημα της αρκούδας, αφήνοντας το non-"Lost" viewing ποσοστό της παρέας να κοιτάει απορημένα. Και αυτό ήταν ό,τι άξιζε από αυτά τα 90 λεπτά. Αυτό, και η Alicia Keys ντυμένη σαν πόρνη. Κι ας μην έχει καμία σχέση με το "Lost".

7 σχόλια:

  1. Oh, man για πρώτη φορα θα διαφωνήσω μαζί σου.Ναι μεν σφιχτόκωλος αλλα εγώ είμαι μαζί του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας το θέσω ως εξής. Η πρώτη φορά μετά την πρώτη σεζόν που μου άρεσε ο Jack, ήταν στα τελευταία λεπτά της 3ης. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. den katalaba to connection :(

    i apla den mas aresei o fox? (HATE him wouldn't wanna date him)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το connection είναι οτι σε μια random ταινία, ο ηθοποιός που κάνει έναν από τους prominent "Others" σκοτώνει εν ψυχρώ τον χαρακτήρα του Matthew Fox!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ok, i didnt know who the other guy was!

    kai pws kanoume setting na pairnoume email gia comment replies edw? sto LJ pairnw email kathe fora. pes mou on msn ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Actually, I loved me that flick! :P (και σκέψου ότι συμφωνώ ότι το καλύτερο πράγμα εκεί μέσα ήταν η εμφάνιση της Alicia Keys :P)

    Και πάω το Jack.

    Also, I love me some Joe Carnahan.

    Είμαι καλά, γιατρέ; :P

    Ξενέρα που δε θα έχουμε το χαρακτήρα του Carbonell φέτος πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hey, το "Narc" ήταν γαμώ τις ταινίες, κι εγώ μια χαρά αγαπούσα τον Carnahan! Αλλά αυτό εδώ έκανε μια στροφή σοβαροφάνειας κάπου στη μέση και έκλεισε βασιζόμενο σε μια προφανέστατη ανατροπή, οπότε πραγματικά ένιωσα να έχω χάσει ώρα από τη ζωή μου βλέποντάς το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή