Wha--

Aχ, θυμάμαι πίσω στον καιρό μου που τα ratings υπήρχαν για να γκρινιάζουμε. Τη σήμερον ημέρα, περιστασιακά βγάζουν νόημα κιόλας! Πού ακούστηκε? Το Pushing Daisies έκανε πολύ μεγάλο άνοιγμα με 12 μύρια (αλλά δεν πανηγυρίζω πριν το 2ο επεισόδιο, όπου είμαι βέβαιος οτι θα έχουν αποχωρήσει οι μισοί) και το 30 Rock άνοιξε τη δεύτερη σεζόν του με σχεδόν 8 μύρια (ευχαριστούμε, Jerry Seinfeld-- περισσότερα το πρωί με τον καφέ μου) το οποίο δεν ακούγεται και πολύ ενυπωσιακό μέχρι να θυμήσω οτι το περσινό season finale ήταν γύρω στα 5.

Σε γεμίζει λίγο με αισιοδοξία το οτι 2 από τα αρτιότερα προγράμματα που υπάρχουν στη διάθεση του κοινού, actually ανακαλύπτονται από το κοινό, ε? Κοίτα να δεις κάτι πράματα...


Random ερώτηση που μου ήρθε παρακολουθώντας το Dirty Sexy Money: Γιατί ο Peter Krause είναι παντρεμένος με κάποια Lisa σε ΟΛΕΣ τις σειρές όπου έχει πρωταγωνιστήσει? Αυτό ξεπερνάει και την Katherine Heigl που σε Roswell και Grey's Anatomy παίζει μια Izzy που μπλέκεται σε ένα will-they-won't-they ρομάντζο με έναν Alex.

5 σχόλια:

  1. Enantia olon sto leo, kati mou leei oti to pushing daisies tha tin bgalei ti xronia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το 30 Rock φοβερό το πρώτο επεισόδιο, αλλά μπορεί κάποιος να μου πει τι το αστείο βρίσκει στον Seinfeld??????
    Dammit...
    Το show του είναι με διαφορά το unfunniest supposedly funny thing που έχω δει ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ego pali to theoro tin spoudaioteri komodia ever. Den mporo na katalabo pos mporei na min aresei se kapoion, to xioumor tou einai toso universal. "It's funny cause it's true" ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω πραγματικά απορώ...
    Σε ότι έχω δει από αυτόν (εντάξει δεν είναι και πολλά eps,αλλά πόσα θα αντέξω) , δεν έχω ούτε καν σκάσει ένα χαμογελάκι έστω σε μία ατάκα... Μηδέν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. to gelio sto daisies einai na min pesei alla na anevei......
    ekei na deis friki sta kanalia!!!!
    to vlepo to revamp se buffy!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή