The Angels have the phone box!


Μη γελάτε ρε, δε φταίω εγώ. Πας στο Λονδίνο ως μετριοπαθής φαν του "Doctor Who" και γυρνάς πίσω οργανωμένος οπαδός, μόνο το κασκόλ μου έλειπε. Κοιτάχτε εδώ βιτρίνα τα Hamley's:


Να και το πλήρες πακέτο των Who-ccessories με τα οποία φόρτωσα τη βαλίτσα μου για το γυρισμό. Και όχι, δεν έχω ιδέα για ποιο λόγο αγόρασα μέχρι και χαρτί τυλίγματος. (Hey, τουλάχιστον όμως αντιστάθηκα και δεν πλήρωσα για τα αγγλικά box sets της σειράς, οι τιμές των οποίων είναι για το τρελοκομείο.)


Κι εδώ φυσικά έχουμε τη βάση των Autons, γνωστή κυρίως ως London Eye.


Mετά και από αυτό νομίζω θα ήταν καλό να αφήσω το Λονδίνο πίσω μου, γιατί τρομάζω. Αλλά ξαναλέω: δεν φταίω εγώ! Περπατάς και αναπνέεις Who! Oh well. Μείνετε συντονισμένοι, θα ακολουθήσει σχολιασμός του φετινού Christmas Special... 11 ολόκληρους μήνες πριν τα επόμενα Χριστούγεννα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου