So You Think You Can Dance: Top-18


Γύρισα από την self-imposed τριήμερη εξορία μου, και μετά το άλμα ακολουθεί μια σύντομη ματιά στο So You Think της προηγούμενης βδομάδας για να μην μείνει ασχολίαστο....

...το υπέροχο contemporary routine της Stacy Tookey που πήρε προαγωγή από το Καναδικό show στο αμερικάνικο, και ποιος θα διαφωνούσε με αυτή την επιλογή; Τέλεια χορογραφία που καλύπτει και με το παραπάνω το κενό που έχει αφήσει ως τώρα η Mia Michaels, υπόκρουση το Falling Slowly, εκτέλεση από το αγαπημένο μου underdog ζευγαράκι, Karla/Jonathan. To σημείο εκεί κοντά στο 1:10 είναι... τέλειο. Απλά.

Κατά τα άλλα, καημένε Shane Sparks. Ο τύπος επέστρεψε τελικά στο show μετά από διάλειμμα μιας σεζόν, και η υποδοχή ήταν ψυχρότατη και για τα δύο routines του που, για να είμαστε δίκαιοι, ήταν μαπίτσες. Δεν ξέρω τι ήταν που έσωσε την Asuka και τον Vitolio, βέβαια, και ελπίζω ό,τι κι αν ήταν να λείψει την επόμενη εβδομάδα, γιατί μου είναι και οι δυο τους περιττοί και γιατί αυτή τη φορά έφυγαν χορευτές που δεν το άξιζαν σε καμία περίπτωση.

Ενώ το self-indulgant routine αυτής της εβδομάδας (hello, Brian 'Shit' Friedman και τα πολύχρωμά σου... πουλερικά να πω;), σε αντίθεση με τον Wade από την προηγούμενη, κατάφερε να προσγειώση τη φαινομενικά ανίκητη Kayla στο bottom-3. Wow. Σε γενικές γραμμές βρήκα πως αυτή η βδομάδα ήταν πιο αδύναμη από την προηγούμενη, καθώς έστειλε τους χορευτές να δοκιμάσουν πράγματα εντελώς έξω από την comfort zone τους (Phillip Chbeeb, just go!) και να αποτυγχάνουν κατά κύριο λόγο.

Το πιο ευχάριστο νέο ήταν το teaser της 6ης σεζόν που μας έδωσε τον αδερφό του Evan στην 20άδα. Αναρωτιέμαι αν αυτό ήταν το gimmick που ο Kevin Reilly έλεγε πως θα συνδέει τις δύο σεζόν, και αν ναι τότε σημαίνει πως ήταν παντελώς στημένο το όλο σκηνικό με τα δύο αδέρφια;

.

6 σχόλια:

  1. Έχουμε πολύ διαφορετικό γούστο στο χορό φίλε Τάιλερ. :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα, καλά έτσι κι αλλιώς όπως έχω πει σε disclaimer δεν έχω την παραμικρή σχέση με το χορό, απλά κοιτάζω και αντιδρώ σε ό,τι μου κάνει κούκου, και έχω απλά μια αφορμή για να ανεβάζω εντυπωσιακά βιντεάκια μια φορά τη βδομάδα :)

    Πού διαφωνήσαμε εδώ, btw;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γενικά πολύ σπάνια μου αρέσουν οι χορογραφίες στο διαγωνισμό αυτό. Είναι για μένα ανούσιες flashy αμερικανιές (να μια λέξη που χρησιμοποιώ και για καλά και για κακά πράγματα!). Θέλεις να πάμε όταν γυρίσω να δούμε τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τύπου;

    Btw το 'flashy αμερικανιές' σε ένα συγκεκριμένο context είναι ακριβώς ό,τι χρειάζομαι, ας πούμε, χμμμ, μια φορά την εβδομάδα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε κάτι σύγχρονο, αυτά παρακολουθώ περισσότερο. Το καλύτερο πράγμα που θα έχει αυτό το καλοκαίρι είναι οι Ultima Vez, πάνε δες τους ακόμα και αν δεν έχω προλάβει να έρθω ακόμα (θα τους δω εδώ σίγουρα όμως), είναι στις 15 Ιουλίου.

    Παράδειγμα από ένα dvd τους:

    http://www.youtube.com/watch?v=pPivYodhr-s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το μόνο που έχω να πω βλέποντας καθυστερημένα το επεισόδιο είναι ότι είναι ντροπή και αίσχος ο τρόπος που οι κριτές στήριξαν το Philip. Δεν είπαν ότι είναι καλός, βέβαια – πως θα μπορούσαν; - αλλά, για τόσο απαίσιο performance, για εμένα τον χαϊδέψανε. Κι ο Joshua κι ο Twitch δεν ήταν ακριβώς ballroom dancers, αλλά ποτέ δεν χόρεψαν έτσι. Δεν έχω δει τόσο άσχημη απόδοση, μέχρι και για το ελληνικό SYTYCD θα ισοδυναμούσε με elimination. Προφανώς, για κάποιο λόγο, τον θέλουν στο show. Ντροπή, πραγματικά, ειδικά μετά από αυτά που είχε ακούσει ο Brandon στην αρχή… σε όλα τα άλλα, dark tyler, word up…

    ΑπάντησηΔιαγραφή