Status update



Ένα τεχνικό πρόβλημα με έβγαλε εντελώς εκτός προγράμματος τις τελευταίες μέρες εξ ου και το radio silence, και μάλιστα ήρθε και αμέσως πριν τις διακοπές μιας εβδομάδας που θα πάω κι εγώ επιτέλους. Οπότε το επόμενο προγραμματισμένο update του blog είναι την επόμενη Δευτέρα (με μια προγραμματισμένη εξαίρεση για αυτή την Τρίτη), και σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, τον φετινό Σεπτέμβριο θα έχουμε κανονική ροή ποσταρίσματος.


Σε μια γενικότερη σημείωση, εδώ και δυο βδομάδες έχει ανανεωθεί πλήρως η εμφάνιση του blog, το οποίο φτάνοντας πια στα 5 του χρόνια είχα... πώς να το θέσω αυτό κομψά... α ναι, σιχαθεί να το βλέπω. Ο Τάσος Παπαϊωάννου το φρεσκάρισε και του έδωσε νέο ύφος, και εγώ έπαιξα (και συνεχίζω να παίζω) με τη δομή, το αρχείο, και μερικές ακόμα ιδεούλες, όπως 2-3 εβδομαδιαίες 'στήλες' που έχω στο μυαλό μου από Σεπτέμβρη. Ακόμα προσθέτω πράγματα (όπως τα logos/tags στη δεξιά μπάρα, για πιο άμεση πρόσβαση σε σειρές που γράφονται συχνά) και θα συνεχίσω και αφού επιστρέψω, σουλουπώνοντας το αρχείο.


Ελπίζω να σας αρέσει η νέα μορφή, και ό,τι προτάσεις έχετε για βελτίωση, ρίχτε ένα σχόλιο. Εγώ πάω να βρω την Blair και τον Chuck.


.

7 σχόλια:

  1. Για μένα ένα πράγμα λείπει απ΄το USTV για να γίνει super duper wow: Ένα κολάζ τηλεοπτικών αφισών πίσω απ΄τον τίτλο. Ξέρεις... Τρεις Χάριτες, Ρετιρέ, κλπ-κλπ... :p ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα το μεταφέρω στον γραφίστα μας :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να βάλει και 24 όμως (αυτή ή αυτή κατά προτίμηση-είχα την ιδέα:p)... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. dark tyler έχεις ένα απ'τα πιο ενδιαφέροντα blogs (αναφέρομαι στο περιεχόμενο που είναι και η ουσία). Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Congrats gia to neo look! Ti apegine ekeino to afierwma sti Buffy pou mas etakses? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. It's, uh, coming along...?

    Όχι, σοβαρά, είναι κάτι που το προχωράω με ό,τι ρυθμούς μου επιτρέπουν όλες οι υπόλοιπες δουλειές μου και χόμπι μου, και βρίσκεται σε ένα αρκετά καλό ποσοστό. Από τη μία, τώρα που βλέπω στην πράξη τι όγκος δουλειάς είναι, σκέφτομαι πόσο τυχερός είμαι που το ξεκίνησα εν θερμώ χωρίς να σκεφτώ πόσο θα μου έπαιρνε για να το ολοκληρώσω- από την άλλη, το έχω προωρήσει υπερβολικά για να μην το ολοκληρώσω.

    Οπότε ναι, εεε, it's coming along. Αυτό για την ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς ανώνυμο 10:51 μμ

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν λείπει η ουσία απ΄το blog και γι'αυτό αναφέρθηκα αποκλειστικά στην εμφάνιση (αυτή άλλαξε άλλωστε)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή