Two and a half CSIs

Αυτό μοιάζει με διασκεδαστικό stunt. Αν το CBS συμφωνήσει, του χρόνου για μια εβδομάδα οι σειρές "CSI" και "Two and a Half Men" θα ανταλλάξουν writing staffs. Δεν έχω παρακολουθήσει ποτέ μου την κωμωδία του Chuck Lorre, οπότε δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι να περιμένω από μια τέτοια ανταλλαγή, αλλά από περιέργεια και μόνο, εκείνο το επεισόδιο θα το δω.

Και φυσικά τώρα δε μπορώ να βγάλω από το κεφάλι μου την πρόταση του EW για παρόμοια ανταλλαγή μεταξύ "How I Met Your Mother" και "CSI: Miami" και τις ατάκες του Barney να ντύνουν το pre-credits φόρεμα των Sunglasses of Justice από τον David Caruso. "I think... it's time... to suit up." Τι άλλα τέτοια θα είχαν γέλιο? Η Shonda Rhimes δε θα είχε κανένα πρόβλημα να κάνει άνω-κάτω την παρέα του "Lost", πάντως, με την Juliet και την Kate να συζητούν για τον McDreamy Dr. Shepperd. (δηλαδή ούτε επίτηδες να το είχαν σκεφτεί!)

3 σχόλια:

  1. Σου συστήνω ανεπιφύλακτα το "Two and a half men".Τέσσερα seasons γέλιο.
    Μετά το "Seinfeld", και το "That 70's show", μαζί με το "How i met your mother" τα καλύτερα classic format sitcoms.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oops..ξεχάστηκα και δεν σχολίασα την ιδέα με την ανταλλαγή σεναριογράφων, η οποία μου φαίνεται ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ.Και οι συλλογισμοί σου για άλλες σειρές που θα μπορούσε να γίνει αυτό άπαικτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου ήρθε κι άλλη μετά: η Amy Sherman-Palladino των "Gilmore Girls" (από φέτος στο FOX κι αυτή) να γράψει επεισόδιο του "24". Δεν έχετε καλύτερο, έχετε?

    Από sitcoms πρώτα θα πρέπει επιτέλους να δω το "Seinfeld" (ντροπή πια) και μετά όλα τα υπόλοιπα, αν αντέχει το στομάχι μου. (γιατί γενικά είμαι πολύ δυσκοίλιος απέναντι στα παραδοσιακά sitcoms.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή