Veronica Mars, Season 3, Episode 1

"Welcome Wagon"


Πακετάκι με τη φετινή πρεμιέρα της αγαπημένης σειράς, είπα να δοκιμάσω μια νέα τσαχπινιά στο blog για να μην είναι τόσο μακροσκελής η κεντρική σελίδα. Αν δουλέψει ο κώδικας (το καλό που του θέλω, γιατί έχω βγάλει τα μάτια μου εδώ κι ένα δίωρο), θα μπορείτε να διαβάσετε για το επεισόδιο πατώντας στο link.

How nice. Για την πιο κρίσιμη βραδιά στην ιστορίας της σειράς, ο Rob Thomas γράφει ένα από τα λιγότερο εντυπωσιακά των 45 επεισοδίων της. Σοβαρά, δυο χρόνια πριν είχαμε το βιασμό της πρωταγωνίστριας και τη δολοφονία της κολλητής της, και πέρσι είχαμε την πτώση ενός λεωφορείου και τον θάνατο των επιβαίνοντων μαθητών. Για την τρίτη σεζόν έχουμε ένα cliffhanger το οποίο δεν προσθέτει απολύτως τίποτα σε όσα είχαμε δει σε ένα περσινό midseason επεισόδιο? Από την άλλη, είναι σαφές οτι αυτό γίνεται συνειδητά, ώστε το κοινό του Gilmore Girls να δει αυτή τη light εκδοχή της Veronica και να μη διστάσει να παρακολουθήσει. Οπότε αν τα νούμερα δικαιώσουν τον Rob, εγώ θα πανηγυρίζω-- αρκεί αυτή η υποχώρηση να μην είναι διαρκείας.

Από την άλλη, γίνεται αξιοθαύμαστη δουλειά στην ένταξη των νέων χαρακτήρων και στην προσαρμογή των παλιών στο νέο περιβάλλον. Από το Beverly Hills 90210 στην Buffy, κι από εκεί στο Gilmore Girls, κάθε σημαντικό teen drama που έστειλε τα παιδιά του στο κολλέγιο κόντεψε να αυτοκαταστραφεί. Τα γνώριμα settings χάνονται και οι προσπάθειες των δημιουργών να χωρέσουν όλους τους παλιούς χαρακτήρες στη νέα εποχή της κάθε σειράς, συνήθως καταλήγει σε κάποιο άβολο αποτέλεσμα. Αλλά ο Thomas μου δίνει ελπίδες οτι θα είναι ο Ένας. Βοηθάει η δουλειά από τις προηγούμενες σεζόν (η Veronica μπορεί να δρούσε στο σχολείο, αλλά οι σχέσεις της με τους φίλους της δεν εξαρτάτο ποτέ από αυτό) όμως και η ανάπτυξη της οποίας τυγχάνουν εδώ Dick και Logan δεν είναι αμελητέα. Tο μεγάλο κατόρθωμα του Thomas είναι οτι μεταφέροντας τους χαρακτήρες του σε ένα αποφασιστικά νέο κεφάλαιο της ζωής τους, δεν τους επέτρεψε να παραμείνουν ίδιοι. Κάτι τέτοιο θα ήταν ασυνεπές και ελάχιστα ενδιαφέρον. Έτσι, ο μεγάλος Casablancas περνάει ένα επεισόδιο παρενχλώντας όποιον βρει γύρω του πριν καταλήξει στο φινάλε να κλαίει στην αγκαλιά του φίλου του, σε μια ιδιαίτερα συγκινητική σκηνή. Dick Casablancas και Συγκίνηση, να δυο έννοιες που δεν περίμενα ποτέ οτι θα έβαζα στην ίδια πρόταση.

Από την άλλη, ο Logan παρουσιάζεται εδώ ως ο highschool boyfriend. Ο Thomas έξυπνα δεν αφήνεται στη χημεία που ήδη υπάρχει μεταξύ των πρωταγωνιστών του, και είναι δεδομένη, αλλά επιχειρεί να εμβαθύνει στη σχέση τους. Και αυτό στο οποίο καταλήγει, βγάζει απόλυτο νόημα. Πριν αρχίσει αυτό το επεισόδιο, οι Logan-Veronica ήταν στο μυαλό μου το απόλυτο Under-30 ζευγάρι στην τηλεόραση. Μέχρι τα μέσα αυτής της πρεμιέρας όμως, τα είχα ήδη δει όλα με διαφορετικό μάτι. Ο Logan είναι απλώς ο hot σχολικός γκόμενος που ρεμαλιάζει στο πανεπιστήμιο απλά για να είναι μαζί με το πιτσουνάκι του? Και είναι η Veronica αυτή η κοπέλα? Δε νομίζω, και ούτε το νομίζει κι αυτή, κατά τα φαινόμενα. Εδώ έρχεται να κολλήσει και η είσοδος του Piz, ενός borderline nerdy-cool τυπάκου ο οποίος εμφανώς ερωτεύεται τη Veronica από το πρώτο δευτερόλεπτο που τη βλέπει. Και, λίγο πριν το τέλος του επεισοδίου, μας δίνει την πιο υπέροχα άβολη στιγμήπου έχω δει προσφάτως σε δράμα, όταν ρωτάει χωρίς προσχήματα τη Veronica αν "εκείνος ο τύπος" ήταν ο boyfirend της. Το βλέμμα της Kristen Bell αντί απάντησης, απέφερε την μοναδική νότα ενθουσιασμού μου σε αυτή την πρεμιέρα.

Μοναδική είπα?! Ψέμματα!! Η Veronica είπε frak! Frak me ρε σεις! Μετά τη Lorelai Gilmore, τώρα και η Veronica Mars εντάσσεται επισήμως στο Cool Girls Love BSG γκρουπ!

Ναι, επιστρέφω σε κάτι που δεν ακροβατεί στα όρια του τυφλού fanboyσμού, και θα σχολιάσω την Parker. Αυτή η δεύτερη, λοιπόν, προσθήκη στο καστ, είναι από αυτούς τους χαρακτήρες που με κάνουν αισθάνομαι υπερήφανος για αυτόν που τους έγραψε. Ή μάλλον, για να μην τρελλαινόμαστε κιόλας, έχει το potential να γίνει ένας από αυτούς τους χαρακτήρες. Είναι ελευθέρων ηθών college girl ("She's a one-woman red-light district", λέει περιγραφικότατα γι'αυτήν η Mac) που αγαπάει τον Colin Farrell, ακούει Pussycat Dolls και βλέπει America's Next Top Model? Αυτό βγάζει νόημα σε 32 διαφορετικά επίπεδα, ενώ ταυτόχρονα δεν ακουμπάει στα όρια της καρικατούρας (κάτι που είδαμε στη Buffy), ούτε όμως κάνει τον εν λόγω χαρακτήρα απλώς μια non-entity γιατί ο δημιουργός απλώς αδυνατεί να γράψει έναν μη cool χαρακτήρα (όπως η Janet στο πρώτο έτος της Rory στο Gilmore Girls).

Τέλος, είχαμε το subplot του Keith με την Kendall. Δεν ξέρω, είμαι ο μόνος που είδε βιασύνη από την πλευρά του Thomas? Πέρσι ένιωσα πως αυτή η βαλίτσα θα έδινε ώθηση σε ένα ολόκληρο νέο μυστήριο. Τώρα έχω την αίσθηση πως ο Thomas άλλαξε γνώμη και απλώς πέταξε αυτό το b-story για να κλείσουν τα κενά και να προχωρήσουμε παρακάτω. Υπό κριτική τίθεται αυτή η πλοκή έως ότου δούμε πώς θα καταλήξει (εκτός κι αν κατέληξε, οπότε, ερμ, μετριότατη). Ομοίως και για τα νέα credits. Δεν είμαι σίγουρος οτι αυτός είναι ο τόνος που ταιριάζει σε μια σειρά σαν τη Veronica Mars. Οι παλιοί τι είχανε δηλαδή?! Damn you, CW!

Μars-ism of the week:
Piz (σχολιάζοντας το αυτοκίνητο της Veronica): A Saturn for a Mars...
Veronica: ...in Neptune! Yeeeah, the planets really aligned for this one. Now, move your anus, the mercury is rising.

4 σχόλια:

  1. Welcome to the wonderful world of xml/html editing!

    Anyway, το welcome wagon prescreen είδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξαφνικά βρίσκω τον εαυτό μου γοητευμένο από τον ακατανόητο κώδικα!

    Veronica είδα από το msn.com όπου υπήρχε το επεισόδιο σε streaming εδώ και καμιά βδομάδα. Όχι φοβερή ποιότητα, αλλά δε μπορούσα να συγκρατηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ το είδα στο msn, και μου την έδωσαν οι νέοι τίτλοι. Πραγματικά με τσάντισαν! Δεν είναι... πώς να το πω... Veronicένιοι!

    Κατά τ' άλλα, φοβερό επεισόδιο, αν και το Parker thing στο τέλος του, I saw that coming...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για τα credits ακόμα δεν ξέρω! Νομίζω είναι η διασκευή του τραγουδιού που με ενοχλεί, γιατί το design είναι αρκετά classy...

    ΑπάντησηΔιαγραφή