NBC highs and lows

Σύμφωνα με το Variety, το NBC θα αναστήσει το αξέχαστα κιτσάτο "American Gladiators", έχοντας ήδη παραγγείλει 6 επεισόδια για την ερχόμενη σεζόν. Την αμαρτία μου θα την πω, θα το τσεκάρω. Είναι αυτή η γαμημένη ηλικία 8-12, ό,τι δεις ή διαβάσεις εκεί μέσα θα είναι για πάντα υπεράνω κριτικής. Damn.

Σε κάτι υπεράνω κριτικής για τους ακριβώς αντίθετους λόγους, σήμερα η Universal έκανε γνωστό οτι όσοι καταναλωτές προμηθευτούν το Season 1 box set του "Friday Night Lights" (που έτσι κι αλλιώς έρχεται στην ντροπιαστική χαμηλή τιμή των $20) και απογοητευτούν από την ποιότητα της σειράς, θα πάρουν τα λεφτά τους πίσω. Η προσφορά ισχύει μόνο για Αμερική, προφανώς, αλλά πρέπει κανείς να θαυμάσει την πίστη της Universal στο προϊόν τους. Και πάμφθηνο σετ, και επιστροφή αν δε μείνετε ικανοποιημένοι? Touchdown! Eγώ το τσίμπησα ήδη.

5 σχόλια:

  1. Χαχαχα! Ντροπή η Γιουνιβέρσαλ. Τρελή εμπιστοσύνη. Τσ τσ τσ. Εγώ είμαι ανάμεσα στο να πάρω Ugly Betty περιοχής 1 (φθηνότερο) ή 2. Το DVD player στο σαλόνι κάνει τσαλιμάκια όταν του βάζω να παίξει R1 DVD, παρόλο που το έχω... "ξεκλειδώσει".

    Όσο για τους "Μονομάχους" το διάβασα και γω και το περιμένω! Το έβλεπα ανελλιπώς όταν ήμουν μικρός! Σκέφτομαι πως θα μου φανεί τώρα πια που σίτεψα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tι, μισές δουλειές? Ή έχουμε R1 ή δεν έχουμε. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I love American Gladiators!

    Gia na do FNL prepei na me pliroseis, however. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. oxi bre Thodri, POLY Low!!!

    American Gladiators? Itan hyper-low-kitsch, akoma kai san paidi me enoxlouse!

    ΑπάντησηΔιαγραφή