Emmys: Emmy Awards, drama
Πιστά στην παράδοση, τα χθεσινοβραδινά βραβεία Emmy ακροβατούν στα όρια του αστείου, αλλά τουλάχιστον ήταν απρόβλεπτα, έτσι για να διασκεδάζουμε.
Οι δραματικές κατηγορίες ήταν σε γενικές γραμμές ένα δράμα και μισό.
Τα καλά πρώτα. Το Lost έγινε μια από τις ελάχιστες σειρές που κερδίζουν την σημαντικότερη διάκριση με την πρώτη κιόλας σεζόν τους. Είναι βεβαίως εξόφθαλμα καλύτερο από οτιδήποτε άλλο προτάθηκε (μόνο το αγνοημένο Veronica Mars το πλησιάζει σε ποιότητα) αλλά όπως θα δούμε και παρακάτω, αυτό δε σημαίνει απολύτως τίποτα όταν μιλάμε για τα Emmy. Εκτός από εκείνο της καλύτερης Δραματικής Σειράς, το Lost απέφερε στον δημιουργό του JJ Abrams ένα ακόμα βραβείο, αυτό της καλύτερης Σκηνοθεσίας σε Δράμα για τον jaw-dropping πιλότο. Να σημειωθεί οτι ο Abrams εδώ προτιμήθηκε εις βάρος του Quentin Tarantino, ο οποίος είχε προταθεί για την φοβερή δουλειά του στο season finale του CSI ("Grave Danger").
Στον αντίποδα, όμως, οι εκπληκτικοί Terry O'Quinn και Naveen Andrews (αμφότεροι του Lost) αγνοήθηκαν και αντ'αυτών το βραβείο Β' Ανδρικού Ρόλου σε Δράμα κατέληξε στον William Shatner (!) για την εμφάνισή του στο Boston Legal. Κι όταν αυτός ο "ηθοποιός" βραβεύεται για δεύτερη συνεχή χρονιά, τότε ξέρουμε πως κάτι δεν πάει καλά. Το δικαστικό procedural έκανε κι άλλη ζημιά, με θύματα ακόμα σπουδαιότερους ερμηνευτές. Στην τιτανομαχία των καθηλωτικών Hugh Laurie (House) και Ian McShane (Deadwood) για το βραβείο Α' Ανδρικού Ρόλου σε Δράμα, νικητής βγήκε ο... James Spader, για δεύτερη συνεχή χρονιά μάλιστα. Το House έλαβε έστω μια διάκριση, αυτή του καλύτερου Σεναρίου σε Δράμα στον David Shore για το επεισόδιο Three Stories, το καλύτερο ολόκληρης της πρώτης σεζόν του εξαιρετικού ιατρικού δράματος. Προσωπικά πιστεύω πως το σενάριο του David Fury για το επεισόδιο Walkabout του Lost ήταν με διαφορά το καλύτερο της φετινής σεζόν, αλλά το Three Stories είναι το αμέσως καλύτερο οπότε μετριάζεται η απογοήτευση.
Εκεί που τα πράγματα όμως ξέφυγαν πέρα κάθε φαντασία, ήταν στην κατηγορία Α' Γυναικείου Ρόλου σε Δράμα. Κατ'αρχάς, η κατηγορία ήταν εξ αρχής ελλιπής. Η ιστορία με τα δίκτυα WB και UPN δεν είναι καινούρια. Οι ψηφοφόροι των Emmy ανέκαθεν τα αγνοούσαν προκλητικά. Το Felicity κέρδισε μόνο ένα βραβείο του χαμού (για... Φωτογραφία) αλλά από τη στιγμή που ο δημιουργός JJ Abrams μετακόμισε από το WB στο ABC άρχισε να μαζεύει βραβεία και υποψηφιότητες (αυτός και οι σειρές του) για το Alias και, πλέον, για το Lost με εντυπωσιακό ρυθμό. Ο David Fury έγραφε σενάρια για την Buffy επί πέντε χρόνια, ενώ η 5η σεζόν του Angel ήταν δική του. Αλλά με το πρώτο του (κυριολεκτικά) σενάριο σε άλλο δίκτυο πέραν των δύο μικρών, κερδίζει υποψηφιότητα σεναρίου. Με ένα μαγικό τρόπο φαίνεται πως όποιος περνάει τα σύνορα αυτών των δύο δικτύων μαθαίνει ξαφνικά να δημιουργεί εξαιρετικές σειρές.
Ουδεμία έκπληξη λοιπόν για το γεγονός οτι Veronica Mars και Gilmore Girls κέρδισαν συνολικά... μηδέν υποψηφιότητες. Χωρίς λοιπόν τις φοβερές Kristen Bell και Lauren Graham, η φετινή κατηγορία έμοιαζε κούρσα για έναν, για τη συγκλονιστική Glenn Close του (επίσης αγνοημένου) Shield. Κι αν γινόταν κάποια έκπληξη, αυτή θα ήταν από τη Mariska Hargitay του Law & Order: SVU. Επιπλέον, στην πεντάδα βρισκόταν η υπέροχη Frances Conroy του Six Feet Under που άντε πες στην 4η σεζόν δεν είχε και τόσα πολλά να κάνει (αλλά του χρόνου θα είναι δύσκολο να χάσει) καθώς και η μόνιμη Jennifer Garner, πάντα φοβερή στο Alias. Kαι μέσα σε αυτή την απίστευτη μάχη των 4 συν των 2 που δεν προτάθηκαν καν, η επιτροπή βράβευσε την PATRICIA ARQUETTE για ένα επεισόδιο του Medium που τη μισή του διάρκεια την περνάει ως κατηγορούμενη μες στην αίθουσα του δικαστηρίου.
Ναι, είμαι σίγουρος οτι βγάζει νόημα.
Με κάποιο τρόπο.
Και αρκετή προσπάθεια.
Αν πάρουμε αρκετά ναρκωτικά.
Και όλα αυτά τα κάνουμε στον bizarroworld.
Και μέσα σε όλα θα παρατηρήσατε οτι δεν ανέφερα πουθενά το Desperate Housewives. Α ναι, είναι επειδή βρίσκεται στις κωμικές κατηγορίες! Σωστά, σωστά, πώς το ξέχασα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου