Outstanding Directing for a Comedy Series
Michael Patrick King (The Comeback • Valerie Does Another Classic Leno)
Robert B. Weide (Curb Your Enthusiasm • The Christ Nail)
Dan Attias (Entourage • Oh, Mandy)
Julian Farino (Entourage • Sundance Kids)
Marc Buckland (My Name Is Earl • Pilot)
Craig Zisk (Weeds • Good Shit Lollipop)
Outstanding Writing for a Comedy Series
Chuck Tatham, Jim Vallely, Mitchell Hurwitz (Arrested Development • Development Arrested)
Doug Ellin (Entourage • Exodus)
Ricky Gervais, Stephen Merchant (Extras • Kate Winslet)
Greg Garcia (My Name Is Earl • Pilot)
Michael Schur (The Office • Christmas Party)
Καταρχάς, πού είναι το Scrubs?! Μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 3 επεισόδια της σεζόν που έπρεπε να είναι υποψήφια για σενάριο ή σκηνοθεσία (ξεχωρίζει το 'My Way Home'), και από τη στιγμή που η σειρά προτάθηκε για καλύτερη κωμωδία θα ήταν τουλάχιστον λογικό να έχει έστω μία υποψηφιότητα σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία. Το αντίστροφο ισχύει για το Entourage που έχει σενάριο και σκηνοθεσία, αλλά δεν είναι στην πεντάδα σειρών. Το καλύτερο κωμικό επεισόδιο της σεζόν, μας λένε τα Έμμυ, είναι ο πιλότος του Earl-- χαριτωμένο, δε λέω, αλλά ας σοβαρευτούμε λίγο. Το φινάλε του Arrested Development είναι υποψήφιο για σενάριο αλλά όχι για σκηνοθεσία? Πόντοι για τις υποψηφιότητες των υποδειγματικών 'Christmas Party' και 'Exodus' στο σενάριο και 'Good Shit Lollipop' και 'Sundance Kids' στη σκηνοθεσία-- απόλυτα δίκαια. Αλλά οι δύο καλύτερες σκηνοθεσίες σε κωμωδία φέτος ήταν από τον Kenny Ortega (του High School Musical) και ήταν, και οι δύο, από το Gilmore Girls. Το να μην προταθεί σε αυτή την κατηγορία το 'Friday Night's Alright For Fighting' είναι εξίσου γελοίο με την απουσία του Hugh Laurie από τον ανδρικό ρόλο.
Outstanding Directing for a Drama Series
Rodrigo Garcia (Big Love • Pilot)
Jack Bender (Lost • Live Together, Die Alone)
Alan Ball (Six Feet Under • Everyone’s Waiting)
Tim Van Patten (The Sopranos • Members Only)
David Nutter (The Sopranos • Join The Club)
Jon Cassar (24 • 7:00 AM - 8:00 AM)
Mimi Leder (The West Wing • Election Day)
Το 24 που έχει προταθεί εδώ είναι η πρεμιέρα της 5ης σεζόν, αυτή όπου επί 45 λεπτά προσπαθούσα να φάω ένα σάντουιτς και τελικά κατέληξα να το κρατάω στο χέρι μου καθόλη τη διάρκεια του επεισοδίου περιμένοντας να βρω ευκαιρία για μια δαγκωνιά, αλλά αυτό το παραθυράκι δεν ήρθε ποτέ. Υποθέτω θα ήταν το φαβορί αν δεν είχαμε εδώ και την πολυαναμενόμενη επιστροφή του Jack Bender στο Lost ο οποίος μας καθήλωσε με το φοβερό φινάλε της 2ης σεζόν. Ο Alan Ball με είχε να κλαίω με αναφιλητά στο τελευταίο 10λεπτο αφού μου ξέσκιζε την καρδιά χωρίς σταματημό στα προηγούμενα 50, οπότε αυτό θα μετράει για κάτι. Garcia, Van Patten, Nutter, όλοι τους εξαιρετικοί σκηνοθέτες με σφιχτά επεισόδια, ενώ η γνωστή σκηνοθέτιδα Mimi Leder καθήλωσε μεν με το επεισόδιο των εκλογών στο West Wing, αλλά οι συγκρίσεις με τη δουλειά του Alex Graves στο περσινό φινάλε δεν την ευνοούν. Φοβερή κατηγορία, πάντως, αλλά με δύο απαράδεκτες έλλειψεις- μία αναμενόμενη (καθώς οι ψηφοφόροι για κάποιο λόγο αρνούνται να δουν το Shield) και μία απροσδόκητη: το συγκλονιστικό φινάλε της 5ης του σεζόν αστυνομικού δράματος ('Post Partum') και την πρωτόγνωρη για τα δεδομένα του Grey's Anatomy δουλειά του Peter Horton στο Superbowl episode.
Outstanding Writing for a Drama Series
Shonda Rhimes (Grey’s Anatomy • It’s the End Of The World, As We Know
It)
Krista Vernoff (Grey’s Anatomy • Into You Like A Train)
Carlton Cuse, Damon Lindelof (Lost • The 23rd Psalm)
Alan Ball (Six Feet Under • Everyone’s Waiting)
Terence Winter (The Sopranos • Members Only)
Wow. Kοιτάχτε για λίγο αυτή την πεντάδα. Τόσο καλή είναι η τηλεόραση που βλέπουμε.
Σοβαρά, τι να πρωτοπάρεις από εδώ. Το αριστούργημα του Alan Ball? Το διπλό Superbowl episode του Grey's Anatomy που εκτόξευσε τη σειρά στην κορυφή της λίστας των "It" shows? Ίσως την άλλη αξέχαστη ώρα της ιατρικής σαπουνόπερας όπου όλο το προσωπικό προσπαθεί να σώσει δύο άγνωστους που ήρθαν κοντά όταν τρυπήθηκαν από το ίδιο σιδερένιο κοντάρι στη σύγκρουση του τρένου? Τη σοκαριστική πρεμιέρα των Sopranos? Ή ένα από τα λίγα πραγματικά καλογραμμένα φετινά επεισόδια του Lost, όπου οι συγγραφείς καταφέρνουν να μας πουλήσουν έναν φανατικό χαρακτήρα? Οι ενστάσεις θα υπάρχουν πάντα (έχω, ας πούμε, αποδεχτεί οτι απίστευτα σενάρια σαν το 'Kavanaugh' του Shield, το 'Donut Run' της Veronica Mars ή το 'Downloaded' απ'το Battlestar Galactica δε θα είχαν ποτέ τύχη) αλλά η αλήθεια είναι οτι δεν υπάρχει κάποιο σενάριο από τα 5 που δεν δικαιούται τη νίκη. Εντάξει, για τη Shonda (ή ίσως για τον Alan Ball) θα κρατάω πανό εγώ στις 27 Αυγούστου, αλλά παρ'όλ'αυτά. Φοβερή κατηγορία.
Άξια Προσοχής
- Yπόκλιση για τον Kenny Ortega! Μπορεί να μη σκόραρε υποψηφιότητα για τη μοναδική δουλειά του στο Gilmore Girls, αλλά ο σκηνοθέτης/χορογράφος πήγε με το High School Musical του εκεί που μπόρεσε να φτάσει ολόκληρος Joss Whedon με το 'Once More, With Feeling': στις υποψηφιότητες Έμμυ! Ούτε οι σφιγμένοι ψηφοφόροι δε μπόρεσαν να αντισταθούν στη μαγεία του εφηβικού μιούζικαλ της Disney, δίνοντάς του 6 (!!) υποψηφιότητες... Να δω τον Kenny να κερδίζει Έμμυ, και τους τα συγχωρώ όλα!
- Έχει πλάκα που τα Big Love και Grey's Anatomy είναι υποψήφια για καλύτερο κάστινγκ σε δράμα. Έστω κι έμμεσα, οι ηθοποιοί της Veronica Mars (σχεδόν όλο το καστ της σειράς έχει περάσει από αυτά τα δύο δράματα) κερδίζουν την αναγνώριση που τους αξίζει.
- Το sitcom According to Jim (ποιος τα παρακολουθεί αυτά τα πράγματα, θα ήθελα να ξέρω) έχει μία υποψηφιότητα περισσότερη από τα The Shield, Veronica Mars και Gilmore Girls μαζί. Δηλαδή μία. Κάποιος κακεντρεχής θα έλεγε οτι αυτή η πληροφορία είναι όλα όσα χρειάζται να γνωρίζουμε για τα Έμμυ, αλλά εγώ ως υπομονετικός άνθρωπος κρατάω την ανάσα μου, κοιτάζω την κατηγορία δραματικού σεναρίου, και συνεχίζω.
- Ο φοβερός Sean Callery φέτος ανανέωσε με εντυπωσιακό τρόπο το score του 24 και γι'αυτό κέρδισε μια πανάξια υποψηφιότητα στην αντίστοιχη κατηγορία.
- Yikes, είναι υποψήφιος για Έμμυ ο Barry freakin' Manilow (στην κατηγορία καλύτερου ατομικού performance σε variety ή music show) αλλά ο Jon Stewart όχι? Τουλάχιστον το Daily Show είναι υποψήφιο στις 3 δικές του κατηγορίες (για καλύτερο Variety, Music ή Comedy show, καθώς και για σκηνοθεσία και κείμενα σε τέτοιου τύπου σειρές).
- Ποιος είπε οτι αδικήθηκε το Battlestar Galactica?! Είναι κυρίαρχο στις κατηγορίες για μοντάζ, εφέ και τέτοιες μαλακίες! Καλά που οι ψηφοφόροι ξέρουν να διακρίνουν την ποιότητα μέσα στο σκοτάδι του διαστήματος...
- Ήρθε επιτέλους η χρονιά που το American Idol θα νικήσει την κατηγορία reality?
Go go High School Musical! SHARPAY!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήHell Yeah!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε, και τώρα περιμένουμε το sequel με κομμένη την ανάσα!...
Και του χρόνου στα Έμμυ θα είμαστε!