Grey's Anatomy, Season 3, Episode 22-23


Θα κρατήσω εδώ τα σχόλια για το (μικρό) κομμάτι του διπλού επεισοδίου που αφιερώθηκε στο original cast της σειράς, γιατί θα χρειαστώ ξεχωριστό ποστ για να αναλύσω το πόσο πολύ χάλια ήταν ο back-door πιλότος του "Private Practice." Πολύ σύντομα spoilers λοιπόν για το actual Grey's Anatomy μετά το άλμα.

ΟΚ, θα είμαι σύντομος, γιατί νιώθω πως έχασα δυο ώρες από τη ζωή μου και ακόμα δεν είμαι και πολύ σίγουρος αν όντως συνέβη αυτό που νομίζω οτι συνέβη. Όσο το original cast σκοτώνει ώρα διαλέγοντας νυφικά, έχοντας διαλόγους δέκα δευτερολέπτων για το μέλλον μιας σχέσης ή φιλιέται σε ασανσέρ, συνέβη ίσως το πιο ill-conceived πράγμα που έχω δει σε αυτά τα σχεδόν δυόμισι χρόνια της σειράς, και θα το θέσω αυτό ακριβώς με τον τρόπο που το κατάλαβα.

Η μητριά της Meredith έχει λόξυγγα, και μετά πεθαίνει.

Um, okay. Ό,τι πείτε.

Τώρα, το επεισόδιο είχε δυο-τρεις χαριτωμένες στιγμές, με την Bailey να στέλνει τον Burke και τον George να συζητήσουν μεταξύ τους, με την Callie να έχει διαρκώς ένα βλέμμα απορίας "Τι κάνω εγώ εδώ?" όσο η Cristina διαλέγει νυφικά και με τον Mark να σβήνει αυτό το μαλακισμένο εξυπνακίστικο χαμόγελο από το πρόσωπο του McAss όταν του εξηγεί τι συνέβη με την Addison, αλλά τίποτα δεν αρκούσε για να καλύψει αυτό το γεγονός απόλυτης ηλιθιότητας που ήταν ο θάνατος της Susan. Δραματουργικά, πώς βγάζει το παραμικρό νόημα για τη Meredith να έχει χάσει και τις δύο "μητέρες" της μέσα σε ένα μήνα? Είμαστε στα καλά μας? Και ο λόξυγγας? Ugh.

O Jeff Perry έδωσε μια από τις ερμηνείες της σεζόν καθώς αντιδρούσε στα wtf νέα (με το πιο ρεαλιστικά σπαρακτικό ξέσπασμα χαρακτήρα που έχω δει τελευταία) αλλά ήμουν τόσο σαστισμένος από αυτό που είχα δει που δυσκολεύτηκα να το εκτιμήσω. Προσοχή, όχι Denny-σαστισμένος. Απλώς what-the-fuck-were-they-thinking-σαστισμένος.

Και καλύτερα να μην σχολιάσω καν την δισεκατομμυριοστή φορά που ο George και η Izzie φιλιούνται, χαϊδεύονται, κοιτάζονται... ακουμπιούνται εν πάσει περιπτώσει, και η Callie είτε κοιτάει από το background, είτε ανοίγει μια πόρτα και *dun dun dun* είναι από πίσω. Χάλια.

2 σχόλια:

  1. "O Jeff Perry έδωσε μια από τις ερμηνείες της σεζόν καθώς αντιδρούσε στα wtf νέα (με το πιο ρεαλιστικά σπαρακτικό ξέσπασμα χαρακτήρα που έχω δει τελευταία)"

    My thoughts exactly!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O typos ekane auto pou theloun na kanoun ekatommyria aganaktismenoi tiletheates edo kai 3 xronia... that, my friend, is a real slap bet. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή