What has Joss been up to

Ε κάτι ψιλοπραματάκια κάνει, μια ταινία ετοιμάζει, το DVD της χρονιάς μόλις κυκλοφόρησε, το most anticipated show κάνει πρεμιέρα εδώ γύρω... Ησυχία γενικά. Μέσα στην ίδια μέρα μίλησε για όλα αυτά, and then some:
  • TV, 'Dollhouse': Όπου μας λέει ευγενικά να βγάλουμε το σκασμούλη, να δούμε το ρημαδοshow του μέχρι τέλους, και μετά να το συζητήσουμε αν γουστάρουμε ή όχι.
  • Film, 'The Cabin in the Woods': Το οποίο ξεκινάει γυρίσματα το Μάρτιο και όλα βαίνουν καλώς, έτσι γι'αλλαγή.
  • Comics, 'Buffy the Vampire Slayer': Περιμένοντας το #21 της Jane Espenson έχουμε μια πρόγευση από το 'Dark Horse Presents'. Επίσης θα παρατηρήσατε (ή όχι) οτι αγνόησα επιδεικτικά την ύπαρξη του #20, και με καλό λόγο. (Γκρίνια για 'Doctor Who' και για 'Buffy' μέσα στην ίδια εβδομάδα μου πήγαινε κάπως υπερβολικά βαρύ.)
  • Internet, 'Dr. Horrible': Βρίσκω τον εαυτό μου να αγαπάει το μικρό ιντερνετικό πείραμα του Joss όλο και περισσότερο κάθε μέρα που περνάει, οπότε τα νέα περί διάθεσης συνέχισής του είναι υπέροχα. Επίσης, θα κυνηγήσει κι άλλο αυτό το ίντερνετ thingy, οπότε διπλό το καλό.
  • ???, 'The Serving Girl': Έλα, τι θα γίνει με το μπαλλέτο ρε Joss; Θα περιμένουμε πολύ ακόμα;
    (^κακομαθημένος φαν)
Δεν ξέρω αν το έχω τονίσει αρκετά, αλλά το 'Dr. Horrible' είναι ανεπανάληπτο grower, εθιστικό επαναληπτήρι, και το καλύτερο TV-on-DVD (*) release της χρονιάς. Θα επανέλθω.

(*) Και μην μου πει κανείς τώρα καθώς κατεβάζει το νέο 'Scrubs' από torrent κι ενώ περιμένει να φορτώσει το streaming κάποιου 'Sarah Connors Chronicles' στο hulu.com οτι το 'Dr. Horrible' δεν είναι 'TV' και μιμιμι, γιατί άντε.

5 σχόλια:

  1. Το πήρες σε DVD το dr.horrible ;; Εγώ το σκέφτομαι (ιδιαίτερα με τα extras)μιας και το χω λιώσει (:P).

    Όσο για το scrubs δεν άξιζε την αναμονή, αρκετά μέτρια τα 2 πρώτα επισόδεια... Τουλάχιστον δείχνουν ωραία σε hi-def.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ το σκεφτόμουν το DVD για την 1η amazon παραγγελία της χρονιάς που έφυγε χτες, αλλά τελικά θα το αφήσω για τη 2η...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, το πήρα. Ακόμη κι αν δεν ήμουν Whedon completist δε θα μπορούσα να μην έχω αυτή την κυκλοφορία στη συλλογή μου. Και μόνο για το 'Commentary!', δηλαδή. Άσε που όπως κι εσύ, το έχω δει τόσες φορές που πλέον νιώθω οτι τον κλέβω τον Joss! Zlakto, μην το σκέφτεσαι!

    Για 'Scrubs' θα αδειάσω κάποια στιγμή λογικά και θα τα δω μέχρι το τέλος της βδομάδας και ίσως κάνω ένα γενικό ποστ με ό,τι άλλο 'by the way' έχω δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν το έχω τονίσει αρκετά, αλλά το 'Dr. Horrible' είναι ανεπανάληπτο grower, εθιστικό επαναληπτήρι, και το καλύτερο TV-on-DVD (*) release της χρονιάς.


    What he said.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το παρήγγειλα και εγώ χθες το απόγευμα.

    Για Buffy #20, εμένα με ξενέρωσε που ήταν ουσιαστικά το pilot episode που έχουμε δει. Ας έγραφε ένα καινούριο σενάριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή