NewSeriesWatch: Parks and Recreation


Thud.

Το αληθινό πρόβλημα δεν είναι οτι αυτό το Office non-spin-off καταλήγει απολύτως περιττό αν αναλογιστεί κανείς πόσο μηδενικά είναι τα όσα προσφέρει σε σχέση με το άλλο show. Ή οτι settings και πρότυπα χαρακτήρων είναι ήδη πολύ γνώριμα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οτι δεν γέλασα ούτε μία φορά σε 20 λεπτά και οτι δεν ένιωσα απολύτως τίποτα μέσα μου. (OK, όχι, η ατάκα με την Nancy Pelosi ήταν αστεία.)

Από τα πιο flat πράγματα που έχω δει τελευταία, και δεν είμαι σίγουρος οτι θα έχω τη διάθεση να του δώσω χρόνο να βελτιωθεί. (Κάτι που μπορεί κάλλιστα να συμβεί.) Δεν είναι οτι μου δημιούργησε κάποια βίαιη αντίδραση ή οτι το αντιπάθησα, αλλά απλά δεν έκανε τίποτα που να το διαχωρίσει στο μυαλό μου από μια υπο-Office workplace comedy άβολου και ελαφρά προκλητικού χιούμορ. Ειλικρινά, προτιμήστε το Party Down, όσο κι αν συμπαθείτε την Amy Poehler. Αν γίνει καλύτερο, θα το μάθουμε.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου