WhedonWatch: The Avengers trailer




Δεν ξέρω αν το αντιληφθήκατε αλλά βγήκε νωρίτερα σήμερα στο ίντερνετ το μικρό και υπαινικτικό τρέιλερ μιας μικρής ταινιούλας που περιμένουμε φέτος το καλοκαίρι, το 'Avengers', ενός κυριούλη, του Josh Weldon, που δε μου είναι και τίποτα.

~~~

Το 'Avengers' είναι στην πραγματικότητα κάτι σαν την πιο αναμενόμενή μου ταινία του σύμπαντος και σαν σύντομη σημείωση έχω να πω ότι από το τρέιλερ καταλαβαίνουμε, με μεγάλη χαρά, πως αυτή θα είναι πράγματι μια ταινία του Joss Whedon. Θα είναι επίσης και μια ταινία 'Avengers', δηλαδή τι να λέμε τώρα. Και ο Iron Man του RDJ έχει προφανώς τον πρώτο ρόλο στο όλο πανηγύρι. Κάτι για το οποίο επίσης είμαι περιχαρής, καθότι έχει ένα comic delivery που ταιριάζει γάντι στην γραφή του Whedon.

~~~

Επίσης, AVENGERS! Έχω τρελαθεί στο replay. Δε βλέπω την ώρα.

Στο cosmo έχω γράψει 2-3 περισσότερες σκέψεις μέσα στο αρχικό μου παραλήρημα. Εκεί υπάρχει και αποκλειστικά το τρέιλερ με ελληνικούς υπότιτλους, για όποιον θέλει πχ να το δείξει στη μαμά του και να της εξηγήσει ποιοι είναι όλοι αυτοί οι κυριούληδες που τσακώνονται και τι είναι ο Loki και γιατί ο Samuel Jackson φοράει eye-patch.

So there you go.

~~~

Ας κάνουμε μια κουβέντα στα σχόλια για την ταινία.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου