Οι διαπραγματεύσεις δεν είναι το δυνατό σημείο του AMC

“Βρείτε τα.”


Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το AMC βρίσκεται αυτές τις μέρες σε πυρετώδεις διαπραγματεύσεις με τη Sony και τον Vince Gilligan σχετικά με το μέλλον του Breaking Bad στο κανάλι. Το πρόβλημα αυτό πάντα κάνει την εμφάνισή του μετά την 4η σεζόν των σειρών, επειδή από την 5η κι έπειτα, το κανάλι αναλαμβάνει πάντα το 100% του κόστους της παραγωγής.

Εξάλλου, ο λόγος που το Mad Men δεν έχει επιστρέψει αυτό το καλοκαίρι για την 5η σεζόν του, είναι αυτός ακριβώς: Οι διαπραγματεύσεις του AMC με τον Matt Weiner μετά το τέλος της 4ης σεζόν καθυστέρησαν τόσο πολύ και ήταν τόσο κρίσιμες και έντονες, που πήγαν τη σειρά σχεδόν ένα χρόνο πίσω. Αλλά ακόμα χειρότερα, δημιούργησαν ένα μεγαλύτερο πρόβλημα στο κανάλι.

Για να μην αφήσει τη σειρά-σημαία του, και ταυτόχρονα σειρά που το έβαλε στον χάρτη, το AMC έδωσε στον Weiner ένα τρομερά πλουσιοπάροχο συμβόλαιο, που ακούγεται πως φτάνει τα $30 εκατομμύρια για 2-3 ακόμα σεζόν της σειράς. Πού είναι το κακό; Το AMC δεν τα έχει αυτά τα λεφτά.

“α γιέα”



Ή μάλλον τα έχει, αλλά όχι χάρη στον Weiner. Το Mad Men δεν ήταν ποτέ γίγαντας στις μετρήσεις ή στις πωλήσεις - η αξία του μετριέται κυρίως σε άλλα πράγματα, που προφανώς για το κανάλι είναι ακόμα πιο σημαντικά (και ορθώς). Όμως προκειμένου να δώσει στον Weiner αυτά που θέλει, εικάζεται πως πήρε τα λεφτά από άλλη τσέπη. Κι εδώ αρχίζει το πάρτι.

Διότι τώρα το AMC προσπαθεί να πείσει τη Sony να αναλάβει μέρος του μπάτζετ του Breaking Bad, μάλιστα σπρώχνοντας αρχικά για μια σεζόν 6-8 επεισοδίων για να μειωθούν τα απαιτούμενα χρήματα. (Κάθε επεισόδιο κοστίζει περί τα #3.2 εκατομμύρια.) Κρατά έτσι στον αέρα όχι μόνο τη σειρά, αλλά και τον δημιουργό της, καθώς το συμβόλαιο του Gilligan, όπως πέρσι κι εκείνο του Weiner, είναι στον αέρα.

“Παιδιά, τι θα γίνει;”


Η Sony και ο Gilligan από την άλλη απειλούν ότι θα πάρουν τα ταλέντα τους και θα πάνε αλλού, προφανώς ως μέσο πίεσης. (Γράφτηκε πως το FX έχει δείξει ενδιαφέρον, αλλά θα θέλει τη σειρά να διαρκέσει για πάνω από μία μόνο σεζόν ακόμα, όπως θέλει ο Gilligan.)

Στο ενδιάμεσο συνέβη κάτι φαινομενικά ανεξήγητο: Ο Frank Darabont, δημιουργός, παραγωγός και showrunner του Walking Dead αποχώρησε από το show ενδιάμεσα στις 2 σεζόν του, και μάλιστα λίγες μέρες αφότου φάνηκε ενθουσιασμένος ενόψει της 2ης σεζόν στο Comic-Con του San Diego. Κανείς δε μιλάει για το τι πραγματικά συνέβη, αλλά οι κακές γλώσσες λένε πως ο Darabont δεν γούσταρε να βλέπει τη δική του σειρά (που σε νούμερα και σε επιστροφές είναι μακράν η πιο πετυχημένη από όσες διαθέτει το AMC) να έχει μειωμένο μπάτζετ για να καλύπτει τα ελλείμματα των άλλων.

(Το 'άλλων' γράφεται με 'Weiner'.)

“Τι προσπαθείς να υπονοήσεις μικρέ μου;”



Σχεδόν τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι επιβεβαιωμένο από επίσημα χείλη, αλλά αν διαβάσεις ανάμεσα στις γραμμές στο ρεπορτάζ του AMC στη διάρκεια της σεζόν, δεν είναι και δύσκολο να φτάσεις σε κάποια συμπεράσματα.

Πρόσεξε εδώ τις ξεκαρδιστικές μη-απαντήσεις που έδωσε ο Charlie Collier (πρόεδρος του AMC) σε σχετικές ερωτήσεις που του έγιναν από το Deadline:

Deadline: Did you cut the budget on The Walking Dead in Season 2?

Collier: If you look at pilot budgets vs. pattern budgets usually the pilot budget is much higher than what ends up being the pattern budget. With The Walking Dead, instead of doing a pilot, we went straight to 6 episodes because we believed in the team and the talent in front and behind the camera. Then we came back with a 13-episode second season, and amortization over 13 episodes is very different than over 6. But we settled into one of the highest pattern budgets for a basic cable series.

Deadline: So the overall budget for Season 2 is lower than the Season 1 because of the amortization factor?

Collier: We went straight to series, with the first season serving in many ways as a pilot, and then we have settled into a 13-episode pattern budget.

Wow. Μπορώ πρακτικά να τον δω να ιδρώνει καθώς μιλάει αργά και προσεκτικά. Ποτέ ξανά ένα 'ναι' δεν ειπώθηκε με τόσες πολλές λέξεις.

“Φέρτε πίσω τα κλεμμένα.”


Εξίσου ευθέως τον ρώτησε το ίδιο πράγμα η Mo Ryan, εξίσου υπέροχα μη-απάντηση έδωσε ο Collier.

AOLTV: So should I disregard anyone who says the budget for the show has been cut?

Collier: There will be no less quality on the screen at all. In fact, we've been blown away of the professionalism of every person working on this show. Our goal and our job and our track record on all of our series that we bring quality to the screen every week that is not evident in most other scripted dramas.

“Χμ.”


Δες και το κωμικά αγχωτικό μπρος-πίσω που κάνει στην άλλη καυτή ερώτηση, για το συμβόλαιο του Weiner:

Deadline: Matt Weiner's deal was very lucrative, estimated at $25 million-$30 million. How does that impact your investments in other programming?

Collier: The Mad Men deal is one that we are incredibly proud of. We had 2 goals going into the negotiations: first, to bring back Matt Weiner and secondly, to assure that the show not only starts on AMC, but that when Matt is ready, it will also conclude on our air. But to answer your question, the Mad Men negotiation had nothing to do with our other programming. Going into Mad Men we knew that right behind it would be negotiations on Breaking Bad, The Killing and others. The negotiations for Mad Men were factored into our plans. Some have reported that the Mad Men deal has affected our assessment of other programming and nothing could be further from the truth.

Περισσότερο TV που θα εμπνεύσει κάποια movie.


Wow. Δεν ξέρω ποια είναι η αλήθεια πίσω από όλη αυτή την ιστορία, και στην τελική απλώς ελπίζω να λυθούν όλα τα θέματα χωρίς ανάγκη δημιουργικές εκπτώσεις για το Breaking Bad.

Αλλά έχω την αίσθηση πως για τον Gilligan, τον Darabont, και όλους τους εμπλεκόμενους στο Breaking Bad και το Walking Dead, ο Weiner και τα κουστούμια του AMC μάλλον δε θα είναι τα αγαπημένα τους πρόσωπα αυτή τη στιγμή.

“α γιέα”

.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου