Death Watch

Το Fox, όπως άλλωστε αναμενόταν, είδε την πρώτη απώλεια της χρονιάς. Συνεχίζοντας πολυετή παράδοση, το δίκτυο (που φέτος είδε το χειρότερο original πρόγραμμα της πρόσφατης ιστορίας του) πρακτικά τράβηξε την πρίζα για την αποτυχημένη και ratings-challenged κωμωδία Happy Hour. Οι υπεύθυνοι επιμένουν οτι η σειρά θα επιστρέψει μετά το baseball hiatus, αλλά το οτι βγήκε από το πρόγραμμα μια εβδομάδα νωρίτερα δεν είναι ποτέ καλό δείγμα. Το ίδιο ισχύει και για το Justice, με τη διαφορά οτι αυτό έχει ακόμα ελπίδες να επιστρέψει μετά τη διακοπή του Οκτώβρη.

Παραμένοντας στο δίκτυο του θανάτου, τα πράγματα δεν πάνε καλά ούτε και για το serialized joke που ακούει στο όνομα Vanished που συνεχίζει να αιμορραγεί ακατάσχετα. Κάθε εβδομάδα χάνει όλο και μεγαλύτερο ποσοστό του, έτσι κι αλλιώς μικρότερου από πέρσι, κοινού που του αφήνει το Prison Break. Αυτό που πάει να σώσει την παρτίδα είναι το Standoff, περιέργως, το οποίο σταθεροποιείται λίγο πάνω από τα 8 εκατομμύρια θεατές. Επιπλέον, το Fox ανακοίνωσε οτι αναστέλει την παραγωγή για 10 μέρες ώστε να έρθει up-to-date (διάβαζε: να ολοκληρώσει τα re-writes όλων των σεναρίων) ο νέος επιβλέπων παραγωγός, Tim Minear. To οτι το δίκτυο συνεχίζει να φέρνει ανθρώπους στη σειρά μπορεί να σημαίνει οτι ποντάρει σε αυτήν για το όριο ζωής που είναι ο Ιανουάριος και η επάνοδος του American Idol στο πρόγραμμα. Σε αυτό το σημείο δε βλέπω ποια άλλη νέα τους σειρά μπορεί να τα καταφέρει ως εκεί. (Το οποίο με χαροποιεί by the way, γιατί έτσι θα ανοίξει χώρος για τα πιθανά midseason projects των Tim Minear και Amy Sherman-Palladino.)

Η άλλη τραγωδία έρχεται από το CW. To δίκτυο-Frankenstein πέρσι έκοψε το Everwood γιατί ήθελε να έχει και μια νέα σειρά στο πρόγραμμά του, και μάλιστα ανανέωσε το 7th Heaven ακριβώς για να μπορέσει να δώσει μεγάλο κοινό σε αυτή τη νέα σειρά. Φανταστείτε τα μούτρα τους όταν είδαν πως το 7th Heaven έκανε τα χαμηλότερα νούμερά του σε πρεμιέρα εδώ και χρόνια, και η εν λόγω νέα σειρά, το Runaway, άνοιξε με νούμερα επιπέδου Veronica Mars. Talk about DOA.

Και λίγα λόγια για σειρές που δεν κινδυνεύουν. Το Heroes άνοιξε εντυπωσιακά με σχεδόν 15 εκατομμύρια, αλλά το κυριότερο, κερδίζοντας με μεγάλη διαφορά το δημογραφικό 18-49 που ενδιαφέρει τους διαφημιστές. Το Studio 60 στην πρεμιέρα του είχε 13.5 εκατ. αλλά στην πορεία του επεισοδίου έχασε 2.5 από αυτούς. Οπότε τα 11.5 που παρακολούθησαν το δεύτερο επεισόδιο δείχνουν πιθανότατα οτι όποιος ήταν να φύγει το έκανε. Ένα σταθερό κοινό 11 εκατομμυρίων, που επιπλέον είναι κατά κύριο λόγο ιδιαίτερα υψηλού βιοτικού επιπέδου, αρκεί στο NBC για την ώρα. Τέλος, στο CW, το Gilmore Girls άνοιξε με πολύ δυνατά νούμερα, πιάνοντας περίπου 4.5 εκατομμύρια θεατές. Και τώρα αρχίζουμε τη μαζική προσευχή ελπίζοντας την ερχόμενη εβδομάδα η Veronica να διατηρήσει έστω ένα 60-65%...

7 σχόλια:

  1. Ma giati na xanei koino apo to prison break?Vriskw mexri stigmis tin 2i season poio endiaferousa apo tin prwti!!!!eimai o monos?esy ti pisteyeis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιστεύω οτι οφείλεται στην κούραση του κοινού από τις όλο και περισσότερες σειρές με περίπλοκη συνομωσιολογική δομή. Σειρές σαν το Vanished, το Kidnapped, το Heroes, όταν έρχονται να φορτωθούν στο ήδη πηγμένο τοπίο, λογικό είναι οι περισσότερες να φάνε τα μούτρα τους. Και αυτό λειτουργεί αρνητικά και στις παλιότερες σειρές, κιόλας. Το Lost πέρσι από ένα σημείο και μετά έχανε θεατές κάθε εβδομάδα, το Prison Break φέτος ξεκίνησε αρκετά πιο χαμηλά από πέρσι. Είναι κούραση, όχι αποκλειστικά ποιότητα.

    Φέτος το Prison Break το βρίσκω πολύ πιο ενδιαφέρον από το δεύτερο μισό της περσινής σεζόν, έχει 2-3 storylines που δείχνουν πολύ καλά. Και κερδίζει πολλούς πόντους για το γεγονός οτι επανεφηύρε τον εαυτό του ώστε να παραμένει αγωνιώδες ακόμα κι εκτός φυλακής. Απλά νιώθω οτι η αίσθηση που προκαλούσε κατά τους πρώτους μήνες προβολής του, δεν πρόκειται να επιστρέψει. Όχι οτι θα σταματήσω να το βλέπω, αλλά δεν το περιμένω πια με ιδιαίτερη αγωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. perimenw enagwniws ta sxolia sou gia thn premiera toy Lost! h fetinh season toy prison break mou aresei, wstoso briskw orismena kena sto senario (p.x. sto deytero epeisodio, mas deixnoun me exairetikh anesh pws enas ktniatros mporei na kanei se dyo wres mia egxeirhsh epanakollishs enos kommenoy xerioy!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Will I sound mean αν πω ότι δε με νοιάζει καθόλου τι θα απογίνει το ΡΒ?

    Είναι λογικό, εφόσον το κύριο πρόγραμμα της αμερικάνικης tv έχει κατακλυστεί από σειρές, να μην επιβιώνουν αρκετές. Ο χώρος για τα νέα σίριαλ είναι ελάχιστος. Νομίζω ότι οι πραγματικά καλές/διαφορετικές (my guess: Studio 60 και Heroes) θα αντέξουν. Ίσως και το Standoff επειδή απλά... είναι procedural! Για τις υπόλοιπες θα δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχετικά με το Prison Break, ανακοινώθηκε σήμερα πως οι παραγωγοί επισήμως πλέον θα κάνουν recast το χαρακτήρα της Maricruz. Η Camille Guaty θα παίζει στο The Nine, θυμίζω, και έτσι (λόγω του ίδιου show, btw) θα δούμε δεύτερο χαρακτήρα να αλλάζει ηθοποιό.

    liliputaner: Λατρεύω τον τρόπο με τον οποίο είδαμε σε μόλις 4 επεισόδια, δύο χαρακτήρες να επιδεικνύουν αναρρωτικές ικανότητες που θα ζήλευε και ο Wolverine. Θυμίζω οτι στο 3ο-4ο επεισόδιο, ο Lincoln γιατρεύτηκε επειδή τον άγγιξε η Holly Valance.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα πάλι με έχει απογοητεύσει τελείως η δεύτερη σεζόν PB. Καμία σχέση με την πρώτη... Άσε που με εκνεύρισε η κατάληξη της Veronica... (I know, μάλλον ο μόνος είμαι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πάλι καταχάρηκα με την κατάληξη της, πρώτον γιατί δεν την άντεχα, δεύτερον γιατί ήταν ένα ευχάριστα αναπάντεχο σοκ, και τρίτον γιατί έτσι σταματήσαμε να ασχολούμαστε με τις ακατανόητες συνομωσίες. Αν και, για να λέμε του στραβού το δίκιο, αυτή η εξέλιξη της ιστορίας κάνει ένα γελοιωδώς μεγάλο κομμάτι της πρώτης σεζόν να μοιάζει εντελώς irrelevant. Ίσως θα έπρεπε να έχουν σκεφτεί κάτι καλύτερο οι σεναριογράφοι.

    Btw, ως σήμερα ακόμη δεν ξέρουμε αν η ηθοποιός ήθελε να φύγει από τη σειρά ή αν αυτή πράγματι ήταν η επιθυμητή κατεύθυνση της ιστορίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή