Monster House!

Αντίθετα στη θέλησή μου, έχω πρακτικά παρατήσει το House εδώ και κανά δίμηνο γιατί α) υπάρουν πιο ενδιαφέρουσες σειρές εκεί έξω, β) οι σεναριογράφοι πλέον δεν προσποιούνται καν οτι μπαίνουν στον κόπο να σπάσουν πού και πού τη φόρμα και γ) το storyline με τον Tritter μου είχε σπάσει τα νεύρα. Μου φαίνεται όμως οτι για πρώτη φορά θα προσπεράσω επεισόδια σε σειρά που παρακολουθώ τακτικά διότι το χθεσινό installment (που μαθαίνω πως περιείχε κάτι "σημαντικό") έσπασε κάθε διαθέσιμο ρεκόρ τηλεθέασης και, διάολε, δε μπορώ να μένω έτσι στην απέξω μέεεχρι να μου έρθει όρεξη να παρακολουθήσω τα ενδιάμεσα επεισόδια!

Λίγη αριθμολογία:
To τελευταίο original επεισόδιο της σειράς πριν τα Χριστούγεννα χτύπησε 11.6 εκατομμύρια θεατές. Το χθεσινό? 27.75! Ναι, αυτό είναι μια αύξηση της τάξεως του 140% (με πρόχειρους υπολογισμούς). Επιπλέον, το νούμερο αυτό ξεπερνάει το series high της σειράς κατά 8 εκατομμύρια θεατές. Κι άλλο? Κι άλλο. Αυτό το επεισόδιο House μάζεψε τη μεγαλύτερη θεαματικότητα οποιοδήποτε δράματος του FOX εδώ και μία δεκαετία. (συγκεκριμένα από ένα επεισόδιο X-Files τον Ιανουάριο του 1997.)

Gasp! Holy American Idol! Θαυμαστά τα έργα σου...

2 σχόλια:

  1. Well, εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το επεισόδιο 3x09. Και γενικά από τη στιγμή που άρχισαν να "κλείνουν" το στόρι με τον Τρίτερ έγινε πιο ενδιαφέρον. Δες τα επεισόδια και κάνε κανένα σχόλιο :P
    Δε μπορώ πάντως να καταλάβω τι στο καλό έγινε στο τελευταίο επεισόδιο, εκτός κι αν ήταν μόνο λόγω του American Idol :P In any case, I'm intrigued!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λόγω του Idol ήταν, αλλά και πάλι τα νούμερα ήταν τεράστια! Μιλάμε οτι 17 στους 20 που είδαν Idol, έμειναν και για το House. Αυτό είναι αδιανόητο. Η μόνη λογική εξήγηση είναι οτι στα promos κατά τη διάρκεια του ΑΙ θα πρέπει το FOX να διαφήμιζε το επεισόδιο ως jump-in point και πως κάποιο μεγάλο μυστικό θα αποκαλυφθεί (κάτι που συνέβη). Σε κάθε περίπτωση... wow.

    ΑπάντησηΔιαγραφή