Neil Marshall + GoT = A M A Z I N G


Ανάμεσα σε ένα ούτως ή άλλως δυνατό line-up σκηνοθετών που ανακοινώθηκαν για τη 2η σεζόν του Game of Thrones (μεταξύ άλλων ο Alan Τaylor κι ο David Nutter), εκείνο που ξεχωρίζει είναι αυτό του Neil Marshall. Αν ρωτάς ποιος είναι ο Neil Marshall, τότε είτε είσαι από αυτούς που δεν αγαπάνε τις σπουδαίες ταινίες τρόμου, είτε είσαι από εκείνους που δε συγκρατούν ονόματα σκηνοθετών.

Όπως και νά'χει, μη σκας! Εμείς είμαστε εδώ.

Ο Neil Marshall είναι ο σκηνοθέτης πίσω από το 'Dog Soldiers' και το 'Doomsday' και το 'Centurion', και γενικά γουστάρουμε να βλέπουμε ό,τι κάνει, για τον ένα λόγο ή τον άλλον. Αλλά πάνω απ'όλα, έχει σκηνοθετήσει το 'The Descent', το αγαπημένο μου(*) και πιο αυθεντικά τρομκτικό θρίλερ εδώ και καμιά 15αριά χρόνια τουλάχιστον.

Έγραψε λοιπόν και στο blog του ο George R.R. Martin (αφού συμφώνησε κι αυτός για το 'Descent'), ότι το επεισόδιο που θα σκηνοθετήσει ο Marshall δε θα είναι κανά τυχαίο, δεν κουβαλήσαμε τόσο γαμάτο σκηνοθέτη για τα exposition επεισόδια που θα ανοίγουν τη σεζόν φίλε μου. Όχι, ο Marshall θα σκηνοθετήσει το 9ο επεισόδιο της σεζόν, με τίτλο 'Blackwater', το οποίο θα γράψει ο ίδιος ο Martin, και το οποίο θα εξιστορεί την Μάχη του Blackwater!

Exciting, huh? ΟΚ, δεν έχω ιδέα ποια είναι η μάχη του Blackwater. Αλλά για να το λέει έτσι, δημιουργός άνθρωπος, κάτι παραπάνω θα ξέρει. Εγώ μαζί του είμαι. Αν και ανησυχεί για το πώς θα καταφέρει ο Marshall να γυρίσει έστω τα μισά από τα πράγματα που υπάρχουν στο σενάριο, με το δεδομένο μπάτζετ, παραμένει ενθουσιαμένος. Μαζί κι εμείς!

Κι ας μην ξέρουμε ακριβώς γιατί!



(* ETA: Ξεκάθαρα δεν είμαι ο Αλέξης Σταμάτης. Απ'όσο ξέρω δηλαδή. Αλλά το κείμενο είναι δικό μου. Blame the Machine, I guess.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου