I would have words.


Δε θέλω να επεκταθώ πολύ, αλλά ο Σπάρτακος επιτέλους (μετά από μια χλιαρή αρχή) πυροβολάει και πάλι με κάθε πιθανό τρόπο από κάθε πιθανή γωνία. (Φαντάσου να έβλεπε κάποιος σερί τα επεισόδια 5-6-7. ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ. #EPIC)

6 λόγοι τίγκα στο spoiler μετά το άλμα.

1. ΕΚΑΨΑΝ ΤΗΝ ΑΡΕΝΑ.

2. Gannicus returns και είναι κακόκεφος. Αλλά είναι alpha male κακόκεφος, όχι emo κακόκεφος. Ένοχα μυστικά εκτοξεύονται, λεπίδες το ίδιο, παρεξηγήσεις και συνεπακόλουθο ξύλο, γενικά υπέροχα πράγματα. Απολαυστικό loose cannon ο Greek Colin Farrell.

3. Απλά πεθαίνω για τον ξεκαρδιστικό πρώιμο φεμινισμό που παρουσιάζει η σειρά μέσα από ατάκες της Σπαρτάκαινας τύπου "να προσπαθείς να κάνεις εντύπωση με αυτά που λες κι όχι ανοίγοντας τα πόδια σου" ή βλέποντάς τη να οδηγεί τους άντρες του Σπάρτακου σε κομμάτι έστω της αποστολής. Ανεκτίμητο, τόσο σαν εικόνα όσο και σαν κομμάτι του context του.

4. Το “I would have words.” έχει αντικαταστήσει το “Jupiter's cock!” ως η αγαπημένη μου φράση της σειράς. Το 'words' προφέρεται κάπως σαν 'γουέεουντς' και επισήμως πλέον το χρησιμοποιώ ακόμα και όταν παίρνω τηλέφωνο για να κανονίσω καφέ.

5. Είμαι μόνος μου σε αυτό ή λατρεύετε όλοι τα σεξουαλικοπολιτικά power plays στον Οίκο της Ηλίθιας; Ούτε Good Wife τέτοια ένταση φίλοι μου. Και δεν το λέω μόνο επειδή το νέο girl toy του Γκλάμπερ, η Σέπια (λατρεύω τα ονόματά τους, όλων), μοιάζει όπως μοιάζει. Αλλά κι επειδή αυτό το ποντικάκι, ο Γκλάμπερ, επεισόδιο με το επεισόδιο, ανηθικότητα με την ανηθικότητα, απιστία με την απιστία, εξελίσσεται σε έναν εχθρό που θα είναι τόσο μα τόσο απολαυστικό όταν τον ξεπατώνει ο Σπάρτακος.

6. Κοίτα ξανά την κορυφή του ποστ.

(Πλην 1. Βρείτε όμως κάτι cool και ενδιαφέρον να κάνετε με την Xena. Έφεραν πίσω τη Lucy Lawless για αυτό;)

(Πλην 2. Να συζητήσουμε λίγο το μαλλί του Κρίξου.)


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου