Ο James Spader αντικαθιστά τον Steve Carell στο κατώτερο σίκουελ του Office



Φυσικά δεν πρόκειται περί σίκουελ, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ. Ο James Spader είναι το Μεγάλο Όνομα που το NBC αποφάσισε πως θα κρατήσει το κοινό κολλημένο στην οθόνη του καθώς αποχωρεί η καρδιά, η ψυχή, ο #1 λόγος να βλέπει κανείς το show όλα αυτά τα χρόνια.

Ο Spader όπως θα θυμάστε ήταν ένας από τους πολλούς που έκαναν cameo στο χαοτικό (και άθλιο) season finale του Μαϊου, και ο χαρακτήρας του ήταν εκείνος που κέρδισε το άτυπο όσο και αδιαμφισβήτητο reality που στήθηκε έκτοτε στα παρασκήνια της σειράς. Ο χαρακτήρας του Spader δε μου άρεσε ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο από τους υπόλοιπους - φαντάζομαι τον θυμόμουν λίγο περισσότερο από ό,τι πχ του Will Arnett. Αλλά διαβάζω τους παραγωγούς να λένε πως τους άρεσε αυτή η περίεργη σεξουαλική ένταση που έβγαζε και πώς 'θέλουν να την εξερευνήσουν'.

Εμ, όχι;

Η αλήθεια είναι πως η σειρά είχε σταματήσει να μου αρέσει εδώ και χρόνια, και παρακολουθούσα περισσότερο από συνήθεια και από αγάπη προς τον Carell. Αλλά ο τρόπος που ο χαρακτήρας του Michael εξελίχθηκε κάπως βίαια και κλισαρισμένα καθόλου δε μου άρεσε, οπότε έχω κάθε πίστη στους ίδιους σεναριογράφους πως με πρώτη ύλη ένας σαφέστατα αντιπαθέστερο χαρακτήρα, θα καταφέρουν κάτι ακόμα πιο αδιάφορο.

Ο ίδιος ο Spader κουβαλάει πάνω του μπόλικα μεν κιλά καλής θέλησης, και σίγουρα κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει πως γεμίζει την οθόνη. Αλλά όσο κι αν μοιάζει (κι ακόμα κι αν αποδειχτεί πράγματι) εξαιρετική επιλογή στα χαρτιά για το NBC, ερχόμενος με τις φρέσκες περγαμηνές των 2 Έμμυ για μια σειρά του David Kelley (*), τίποτα επί της ουσίας δεν αλλάζει το βασικό πρόβλημα του Office: Ότι απλά έχει πάψει πια να είναι μια καλή σειρά.

(* Άρα μια σειρά που μου είναι αδύνατον να παρακολουθήσω, όσο κι αν το έχω προσπαθήσει.)

Εδώ μπαίνει το ψυχαναγκαστικό κομμάτι: 'Φαντάζομαι θα δω τα πρώτα του [x] επεισόδια απλά για τη βεβαιότητα, ή μπας και μου αλλάξει γνώμη ο Spader.'

Δεν θα μου την αλλάξει όμως.

Οι υπόλοιποι φανς (πρώην και νυν) της σειράς τι λένε;

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου