Και ο Charlie Kaufman και ο Dan Harmon και η Anomalisa



Δύο από τους αγαπημένους μου δημιουργούς σε όλα τα μέσα σε όλα τα χρόνια σε όλα τα παράλληλα σύμπαντα, βγήκαν χθες στα ίντερνετς για να ζητήσουν τον τίμιο οβολό του κοινού τους προς παραγωγή ενός τίμιου project πλήρως ανεξάρτητα του Χολιγουντιανού συστήματος, μιας και εντός αυτού "[...] we believe that you, the audience, would never be allowed to enjoy this brilliant work the way it was originally conceived."

Ας το ξανακοιτάξουμε αυτό.

Ο άνθρωπος που γύρισε το 'Synecdoche, New York' μες στο Χόλιγουντ
Ο άνθρωπος που γύρισε το Community μες στο Χόλιγουντ
Ο άνθρωπος που γύρισε το Moral Orel μες στο Χόλιγουντ,

αυτοί οι 3 κύριοι σου λένε "έχουμε κάτι που δε μπορεί να γυριστεί από στούντιο έτσι όπως το θέλουμε εμείς".

ΟΚ, πού υπογράφω; (Εδώ.)

Το σενάριο έχει γράψει ο Charlie Kaufman, παραγωγή θα κάνουν ο Dan Harmon και ο Dino Stamatopoulos, τη σκηνοθεσία θα αναλάβει αν όλα πάνε καλά(*) ο Duke Johnson, δηλαδή ο σκηνοθέτης του 'Abed's Uncontrollable Christmas'.

(*Το οποίο σημαίνει πως πρέπει να μαζευτούν $200,000 ως τις 9 Σεπτεμβρίου. Η σελίδα υπάρχει στο Kickstarter μια μέρα και είμαστε στις $93,776(**). Άρα ξέρεις.)

Γενικά με το Kickstarter ως σύλληψη, ενώ χαίρομαι προφανώς που υπάρχει, έχω πάντα μικρές αμφιβολίες. Δηλαδή δίνω τα λεφτά μου πριν δω τι είναι αυτό που πληρώνω, κάτι που δημιουργεί μια παράξενη σχέση ανάμεσα σε εμένα και τον όποιο δημιουργό. Προσωπικά προτιμώ τη λογική του βλέπω, γουστάρω, τα σκάω, αλλά καταλαβαίνω πως ένα τέτοιου είδους honor system δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι λειτουργικό.

Τελοσπάντων, αυτά είναι θεωρητικά. Διότι εν προκειμένω, όπως προανέφερα, οι άνθρωποι που έχουν δημιουργήσει δύο από τα αγαπημένα μου πράγματα στην ιστορία του οτιδήποτε, είπαν "πληρώνεις για το επόμενό μας project;" κι εγώ σε αυτό απάντησα, "lol καλό".







(**Τώρα είναι $99,311.)

~~~
Σχετικά:
Μην τον λες Starburns: Συνέντευξη με τον Dino Stamatopoulos
'Synecdoche, New York': Η αγαπημένη μου ταινία των '00s
Dan Harmon στο Attack of the Show: Η πρώτη συνέντευξη μετά το Community
'Abed's Uncontrollable Christman': H 'Anomalisa' μάλλον θα μοιάζει κάπως έτσι
Community: Τα πάντα όλα

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου