Την εβδομάδα που πέρασε το Glee αποκάλυψε επιτέλους τα original songs που με αγωνία περιμένουμε από τότε που ο Jeff Winger τους αποκάλεσε losers. To Glee μέχρι που ονόμασε το επεισόδιο 'Original Song'. Τόσο μεγάλο ήταν το κατόρθωμα για ένα musical στα τελειώματα της 2ης σεζόν του να παρουσιάσει επιτέλους ένα δικό του τραγούδι.
Big deal.
Μετά το άλμα, 12 original songs άλλων σειρών, που δεν χρειάστηκαν ούτε φανφάρες, ούτε ανακοινώσεις στα media, ούτε super-star producers για να τους τα γράψουν.
~~~
Στο 100ό επεισόδιο της σειράς, ο Barney τραγουδάει για κουστούμια. Προφανώς.
The Humans are Dead (Flight of the Conchords)
To 4o καλύτερο folk parody duo της Νέας Ζηλανδίας τα βλέπει σκούρα τα πράγματα για την ανθρωπότητα. Plus: Binary solo!
Pierce, You're a B (Community)
Το Community γενικά είχε κάθε λόγο να τη λέει στο Glee: άλλη σειρά ήταν το musical, αλλά άλλη σειρά έβγαλε OST με πρωτότυπα τραγούδια μόνο για την πρώτη της σεζόν. Και εντάξει, το χιτάκι είναι το 'Gettin' Rid of Britta', αλλά αυτό εδώ γαμάει!
Remains (Dollhouse)
Ο Jed και η Maurissa όχι μόνο έγραψαν ένα από τα καλύτερα επεισόδια των τελευταίων χρόνων, άρα το έκλεισαν και με ένα δικό τους τραγούδι, έτσι, για το κέφι.
It ain't Easy Being Brown (Arrested Development)
Και ο songwriter o GOB.
Ballad of Serenity (Firefly)
Το καλύτερο theme song σειράς.
Gunfight Epiphany (Terriers)
Μέχρι που βγήκε αυτό.
Ninja Ropes (Dr. Horrible - Commentary: The Musical!)
Glee, βλέπε να μαθαίνεις. Άσε το actual musical του Dr. Horrible που προφανώς είχε original songs. Ετούτοι εδώ έγραψαν τραγούδια ακόμη και για το Commentary. Ένα από αυτά είναι για το 'Ninja Ropes'. Θεέ μου δηλαδή.
This City (Treme)
O Steve Earle κλείνει ιδανικά την πρώτη σεζόν του Treme, με ένα γράμμα αγάπης στη Νέα Ορλεάνη.
What You Feel (Buffy the Vampire Slayer)
Καλά, τι να πρωτοπείς για το 'Once More, With Feeling' βασικά, αλλά εντάξει, πάρε ένα για δείγμα να γουστάρουμε.
Everything Comes Down to Poo (Scrubs)
Μιλώντας για musical episodes, η ομάδα του Avenue Q πέρασε μια βόλτα από το Scrubs και το αποτέλεσμα ήταν το 'My Musical', ένα επεισόδιο όπου μεταξύ άλλων ο JD και ο Turk τραγουδάνε για κακά. Ναι, για αυτά τα κακά.
The Hero of Canton (Firefly)
Τα λόγια με προδίδουν.
Amazing.
.













